diorang serik nak makan ayam lagi..ahahahah




“SERIK MAKAN AYAM” (sebelum tue..aku gelak dlu…lawaksssssss! !)

Ada satu citer nie, budak laki ngan budak pompuan nie darjah 1 sekolah
rendah. Diorang ni kawan baik sgt, tiap-tiap hari mak bapak diorang
bekalkan ayam goreng utk makan waktu rehat. Diorg selalu makan sama2. Budak
pompuan tu tanya budak laki tu….”Awak pun suka makan ayam goreng ke?”
Budak laki…”Suka, awak?”
Budak pompuan…”Saya memg suka sgt makan ayam goreng nie”
Sampailah masuk darjah 6 mereka berada di sekolah yang sama. Tiba-tiba satu
hari budak pompuan ni dah tak bawak dah ayam goreng. Budak laki tu pun
tanya
“Eh…Apasal awak dah tak bawak ayam goreng? Awak dah tak suka makan ayam
lagi ke?”
“Tak boleh makan ayam lagi la, sebab bawah saya dah tumbuh bulu ayam”…
“Eh…ye ke? Cuba tengok?”
Budak pompuan tu pun selak skirt dan tarik suar dalam, dia tunjukkan bulu
yang dah tumbuh kat situ.
“A’a lah memg dah tumbuh, saya pun tak nak makan ayam lagi la kalau
camni”…
“Apasal lak? Awak pun dah tumbuh bulu ayam jugak ke?”
“A’a…awak nak tengok ke?”
“Nak”
Budak laki tu pun londehkan suar dia…
“Eh eh awak punya bukan bulu aje, tengkuk dan balung ayam pun dah tumbuh
jugak” *&^%$…???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s