anak cuba bunuh mak sendiri..gara-gara hasutan mak tiri!




hampir 10 tahun aku jadi wartawan jenayah, macam-macam kes pelik dan tak diduga pernah aku laporkan

macam korang tengok drama CSI lah, ingatke si A bunuh si B, rupanya si C yang bunuh si B, lepas disiasat, rupa-rupanya si B yang rancang kematiannya sendiri, pelik tak?

semalam ada satu kes jenayah yang juga bagi aku tak kurang peliknya berlaku di Kg. Meringgis, Kota Kinabalu

si lelaki ni kahwin dua, tetapi bini keduanya yang baru berusia 25 tahun memanjang cemburu dengan bini pertama

disebabkan terlalu cemburu, bini nombor dua ni boleh berpakat dan memujuk anak tirinya, iaitu anak perempuan isteri pertama tu untuk bunuh ibunya sendiri

so masa ibunya tengah tidur, anak perempuannya yang baru berumur 15 tahun tu letak kain sarung yang bercampur cuka getah ke wajah mak dia

hasil siasatan awal polis mendapati, cuka getah itu diberi sendiri kepada gadis berkenaan oleh ibu tirinya di satu kompleks membeli belah beberapa hari sebelum kejadian

kes ni boleh pecah lobang apabila polis baca SMS yang dihantar oleh isteri kedua tersebut kepada anak tirinya itu

source

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s